Pozycjonowanie strony w kilku krajach

Chcę pozycjonować swoją stronę internetową w polskiej i angielskiej wersji językowej na kilka krajów. Chodzi mi przede wszystkim o zdobycie pozycji w wynikach polskiej wyszukiwarki Google ale też pozycjonowanie zagraniczne w krajach anglojęzycznych czyli przykładowo GB, AU, USA. Jak do tego podejść? W jaki sposób przygotować stronę internetową pod te opcje? Czy lepiej utworzyć odrębną witrynę dla każdego kraju?

Dodaj komentarz
1 Odpowiedź(i)

Poprzez hreflang. Masz stronę PL z dodatkową wersją językową ENG, ale chcesz pozycjonować się na kraje: pl, gb, au.

Tworzysz dodatkowe podstrony:
http://twojadomena.pl/en-au
http://twojadomena.pl/en-gb

Na każdej z nich (włącznie z główną umieszczasz):
<link rel=”alternate” href=”http://twojadomena.pl” hreflang=”x-default” />
<link rel=”alternate” href=”http://twojadomena.pl” hreflang=”pl” />
<link rel=”alternate” href=”http://twojadomena.pl/en-au” hreflang=”en-au” />
<link rel=”alternate” href=”http://twojadomena.pl/en-gb” hreflang=”en-gb” />

Dodatkowe postronny nie muszą mieć w pełni unikalnej treści (może być ta sama eng). Hreflang załatwia ew. problem dot. duplikacji wewnętrznej.

Stażysta Odpowiedział w 12 kwietnia 2017.
Dodaj komentarz

Twoja odpowiedź

Zamieszczając odpowiedź zgadzasz się z polityką prywatności i warunkami użytkowania.