Ilość treści a pozycjonowanie

Czy ilość treści na stronie internetowej ma znaczenie dla Google lub samego pozycjonowania? Czy wystarczą same linki z określonymi słowami?

Dodaj komentarz
2 Odpowiedź(i)

W pozycjonowaniu treść ma bardzo duże znaczenie, może wpływać zarówno pozytywnie jak i negatywnie na widoczność witryny. Atrakcyjność treści dla Google to przede wszystkim unikalność i ilość. Znajdują się zapewne osoby które doczepią się do słowa “ilość”, ale rachunek jest prosty: w tym wypadku to nie tylko długość ale i liczebność. Czym dłuższy tekst tym więcej fraz wkomponowanych w sposób “naturalny” może zawierać, czym więcej podstron z dobrze przygotowaną treścią tym lepiej frazy można pomiędzy nie rozłożyć. Istotna jest jej odpowiednia optymalizacja, występowanie słów kluczowych w obrębie strony to element podstawowy.

Stażysta Odpowiedział w 14 grudnia 2014.
Dodaj komentarz

Warto mieć więcej treści na stronie, ale trzeba też mieć na uwadze użytkowników. Ogromna ilość tekstu, który nie jest sensownie napisany, nie wnosi nic nowego, nie przekazuje wiedzy nie będzie pozytywnie wpływać na odbiór strony. Warto napisać teksty pod użytkownika, sensownie podzielone,  z nagłówkami, pogrubieniami najważniejszych elementów, czy też na odpowiednich podstronach itp. W te teksty po prostu wpleść słowa kluczowe  i będzie dobrze :)

Stażysta Odpowiedział w 29 stycznia 2015.
Dodaj komentarz

Twoja odpowiedź

Zamieszczając odpowiedź zgadzasz się z polityką prywatności i warunkami użytkowania.